Blog
Blog

My Blog

Ik hou ervan om met andere te sparren over het marketing en e-commerce vak, kennis en ervaringen te delen. Daarom schrijf ik sinds 2014 blogs over mijn ervaringen, visie en kennis.

Nieuwe ambities voor je laatste maanden

Het MAXIMALE uit jezelf en je organisatie halen. Dat klinkt in onze Nederlandse cultuur al snel wat ‘streberig’. Toch kan ik het iedereen adviseren! Ook in het marketingvak kunnen er vaak nog wel een paar schepjes bij. Want ‘goed’ is niet goed genoeg! Denk daar eens a...

Continue reading

Laat merkbeleving excelleren en Be there!

Nu producten steeds meer inwisselbare commodities worden, is merkbeleving steeds crucialer om de gevoelige snaar van klanten te raken. Daarvoor moet je excelleren in merkbeleving. Hoe? Be there! Dit betekent meer dan ‘alleen’ toegankelijk zijn waar (potentiële) ...

Continue reading

Durf jij op functioneringsgesprek bij je klant?

We weten het allemaal: stel de klant centraal. En toch gebeurt dat in de praktijk vaak niet! Of alleen ‘voor de vorm’, om ingrediënten te verzamelen voor een flitsende nieuwe marketingcampagne. Maar dat is niet wat je klant wilt. Hoe dring je door tot zijn ware behoeften...

Continue reading

Gewapende storytelling creëert optimale beleving

Om mensen te verleiden en te binden, raken marketeers steeds meer in de ban van ‘storytelling’. Dat kan heel waardevol zijn, maar je moet wel een ‘gewapend’ verhaal vertellen. Ik ga graag uit eten. En stel… wij gaan samen uit eten. We kiezen paella. Het is ...

Continue reading