Blog
Blog

My Blog

Ik hou ervan om met andere te sparren over het marketing en e-commerce vak, kennis en ervaringen te delen. Daarom schrijf ik sinds 2014 blogs over mijn ervaringen, visie en kennis.

Gewapende storytelling creëert optimale beleving

Om mensen te verleiden en te binden, raken marketeers steeds meer in de ban van ‘storytelling’. Dat kan heel waardevol zijn, maar je moet wel een ‘gewapend’ verhaal vertellen. Ik ga graag uit eten. En stel… wij gaan samen uit eten. We kiezen paella. Het is ...

Continue reading

Design cruciaal voor beleving, zeker online

Design is de sleutel tot succes als je echt onderscheidend wil zijn met producten of diensten. Ook online kun je klanten daarmee ‘het grootste goed’ schenken: beleving. Gebruikerstests zijn van grote waarde om vormgeving en beleving te testen en optimaliseren. We...

Continue reading

B2U: het nieuwe maatwerk voor klanten

Er is een omslag gaande in het marketingvak. De vroeger strikt gevolgde business to business (B2B) of business to consumer (B2C) strategie raakt over zijn houdbaarheidsdatum. Focussen op de actuele behoefte van iedere individuele klant - zakelijk of privé - is de komende jaren e...

Continue reading