Blog
Blog

My Blog

Ik hou ervan om met andere te sparren over het marketing en e-commerce vak, kennis en ervaringen te delen. Daarom schrijf ik sinds 2014 blogs over mijn ervaringen, visie en kennis.

Vergeet de branding en offline marketing niet!

Veel marketeers zijn sterk gericht op online activiteiten. Natuurlijk is dat belangrijk en ook nog lekker meetbaar. Maar vergeet de good old branding niet. Want je naamsbekendheid heeft nog altijd grote invloed op de overwegingsintentie van (potentiële) klanten. En op je ranki...

Continue reading

Betere SEO door focus op bezoekerservaring

SEO rules! Het goed benutten van zoekwoorden waarmee (potentiële) klanten online zoeken is cruciaal voor het succes van organisaties. Hoe selecteer en benut je keywords met de hoogste return on investment (ROI)? Want SEO is volwassen geworden. Oude ‘SEO-trucjes’ en allee...

Continue reading

Geef SEA meer structuur én rendement

Search engine advertising (SEA) is altijd ongoing. Zeker als er meerdere bedrijfscampagnes lopen, kun je altijd bezig blijven. Hoe structureer je dat en creëer je prioriteiten in je planning? En hoe komt het rendement op korte én lange termijn in balans? Veel bedrijven doen h...

Continue reading